امیدی نجفآبادی، مریم؛ حقبین، آنیتا؛ و حسینی، جمال فرجالله. (1395). بررسی عوامل موثر بر توسعه اکوتوریسم (مطالعه موردی: لواسان کوچک). فصلنامه پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی. 9 (3)، 11-22.
بدری، علی؛ بیات، ناصر؛ فتاحی، احدالله؛ عبدی، ناصر؛ و باقری، فاطمه. (1394). بخشبندی گردشگران روستایی براساس انگیزههای گردشگری (مطالعه موردی: دهستان سروستان، شهرستان بوانات). پژوهشهای جغرافیایی انسانی. 47 (4)، 773-787.
تقوی، مهدی؛ و قلیپور سلیمانی، علی. (1388). عوامل موثر بر رشد صنعت گردشگری ایران. پژوهشنامه اقتصادی ایران. 9 (34)، 157-172.
حسینزاده، مجتبی؛ و سلامی، حسن. (1396). بررسی نقش تبلیغات در ترویج ایرانگردی از دیدگاه مسافران خارجی و تاثیر آن بر توسعه کارآفرینی و تولید اشتغال (مطالعه موردی: هتلهای 5 ستاره شهر مشهد). فصلنامه میراث و گردشگری. 2 (6) ، 99-127.
حیدری، غلامحسین. (2012). بررسی حالت کنونی و دورنمای رشد اکوتوریسم در ایران. رساله دکتری. دانشگاه دولتی صدرالدین عینی تاجیکستان. 176 صفحه.
رسولزاده، مریم؛ و حسن نژاد، مریم. (1391). بررسی و اولویتبندی روشهای تبلیغاتی موثر در جذب گردشگر در استان خراسان رضوی (مطالعه موردی: شهر طرقبه). فصلنامه مطالعات گردشگری. 1 (1)، 19-33.
ساعی، علی؛ نائیجی، مختار؛ و رضایی، محمد. (1389). ارتباط بین تبلیغات و جذب گردشگر فرهنگی در ایران (مطالعه موردی گردشگران خارجی فرهنگی اصفهان). جامعهشناسی تاریخی. 1 (4)، 69-94.
غیاثوند، احمد. (1392). کاربرد آمار و نرمافزار SPSS در تحلیل دادهها. انتشارات تیسا. چاپ اول. ص 261.
محمدی بارزیلی، خدیجه؛ و پیشگر، حسین. (1397). ارزیابی تاثیرات تبلیغات بر توسعه گردشگری (مطالعه موردی شهر سرعین). رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری. 2 (7)، 175-185.
محمدی یگانه، بهروز؛ اسلامی پریخانی، الیاس؛ و اسلامی پریخانی، صدیف. (1395). نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل.
جغرافیایی فضای گردشگری. 5 (20)، 1-18.
محمودی، سمیه؛ علیدوستی، آسیه؛ و ظهیری، نگین. (1393). تاثیر تبلیغات بر جذب گردشگران داخلی (مطالعه موردی: گردشگران استان اصفهان). دومین همایش ملی رویکردی بر حسابداری. مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت. 23 مرداد ماه سال 1393.
مشکینی، ابوالفضل؛ علیپور، سمیه، و حاجیزاده، مریم. (1397). ارزیابی تاثیر رسانههای مجازی در توسعه صنعت گردشگری از دیدگاه کاربران شبکههای مجازی. گردشگری شهری. 5 (2)، 53-69.
منصورفر، کریم. (1388). روشهای پیشرفته آماری همراه با برنامههای کامپیوتری. انتشارات دانشگاه تهران. چاپ سوم. ص 254 تا 255.
مودودی ارخودی، مهدی؛ و غلامی، یونس. (1398). تبیین مدل انگیزه گردشگران با استفاده از مدلسازی ساختاری در شهر طرقبه. فصلنامه علمی برنامهریزی فضایی (جغرافیا). 9 (4)، 67-82.
نوری، هدایت الله؛ سوری، فرشاد؛ کاظمی، زینب؛ و غلامی، علیرضا. (1391). بررسی تبلیغات شفاهی و تحلیل تاثیر آن بر جذب گردشگران روستایی مطالعه موردی روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه. نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی. 12 (24)، 83-102.